the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Saturday, December 21, 2013

Dugaan apakah ini?

Ya Allah Ya Tuhanku..
Dugaan apakah yang sedang kau berikan ini Ya Allah?
Apakah apa yang aku dengar adalah suatu jawapan atau bukan?
Aku tidak tahu bagaimana rasa perasaan aku sekarang ini.
Adakah aku perlu marah? Sedih? Menangis atau sebaliknya?
Ya Allah Ya Tuhanku,
Kau lindungilah keluargaku..
Kau permudahkanlah segalanya..
Kau berikanlah kekuatan, Keberanian, Ketabahan & Kesabaran untuk kami kesekeluarga Ya Allah..
Jika benar ini ujianmu yang sudah tertulis, aku bermohon, berdoa padamu Ya Allah supaya kami dapat
menyelesaikannya dengan baik.. Dipermudahkan semuanya.. Aminn..
Aku tidak mahu melihat ibuku menangis, Aku tidak mahu melihat kesengsaraannya..
Aku tidak mahu melihat keperitan atau kekecewaan padanya.
Setiap penderitaan yang dilaluinya aku turut merasainya Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau berikanlah kami petunjuk Ya Allahh..
Bahagiakanlah keluargaku.. lindungilah kami..
Sesungguhnya aku tidak ingin semua ini terjadi Ya Allah..

0 comments:

Post a Comment