the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Sunday, March 30, 2014

Kau tempatku berlindung..

Ya Allah..
Kepada kau tempatku berlindung..
Kepada kau tempatku mengadu..
Kepada kau tempatku bermohon..
Kepada kau tempatku berdoa..
Kepada kau tempatku merintih..

Ya Allah..
Dugaan apakah yang kau tunjukkan kepada kami rakyat Malaysia?
Adakah ini petandanya akan sesuatu yang perlu kami sedari?
Adakah ini petandanya untuk kami berhijrah untuk lebih dekat denganmu?

Ya Allah..
Hari semakin hari setiap perkara yang berlaku,
membuatkan aku berfikir sejenak akan apa maksudnya..
Membuatkan aku makin ingin cuba mengenalimu..
Membuatkan aku makin ingin sentiasa dekat denganmu..

Ya Allah..
Jika ini yang kau tunjukkan kepadaku,
aku bermohon kekuatan untuk aku dekat denganmu..
Agar aku bisa sentiasa mengingatimu..

0 comments:

Post a Comment