the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Tuesday, May 17, 2011

FINAL PROJECT FOR ELEMENT OF DESIGN

Fer the 1st thing, aku na entry kan menda alah yg aku dok comot kan diri aku harini.. HEHE. Fer subject Element Of Design tade exam. So, just buat final project je yg kene buat.. 40marks.. aiyooo.. So, penat laa jugak na memikirkan idea untuk dapatkn idea yg TERBAIK & hasil yg TERBAIK.. So, pepon aku na tunjukkan hasil sedikit demi sedikit sebelum ianya siap sepenuhnya..


Haaaa.. Ini laa hasilnyaa.. But ini background nye.. Aku pilih 3colour.. Yellow, Brown & Green.. Ala-ala rimba gitu .. HUHU. Haaa by the way theme yg diberi oleh lecturer 'Nature'.. Then dye suruh buat 'Mix Media'.. Huhuu..


Haaa.. ini hasil yg seterusnyaa.. Dah macam rimba laa pulak aku tengoknyee. Huhuu.. By the way, memang comot jugak laa.. I love Butterflies :)

Yang ini pulak pic yang aku snap secara dekat.. Cer tengok yg pic butterfly tuu , pic tuu sebenarnya aku just search kt google. Then aku print, cut & tampalkan pada drawing block untuk tampak agak keras sedikit. If secara live sebenarnya pic butterfly tuu aku ade taburkan manik-manik yg berkilat tuu.. So, maybe dlm neyh ta berapa na nmpak sangat.. Haa, yg bird tuu pulak same jugak aku print, cut & tampalkan pada drawing block terlebih dahulu.. Then cut semula & tampalkan pada Illustration Board. Then, yg daun tuu jugak aku print, cut.. But aku ta tampalkan pada drawing block.. But aku Spray cleaner terlebih dahulu untuk tampakkan kilatnyaa.. Then just cut & konyok-konyok kan kertas daun tu & tampalkan. Aku buat camtu coz na tampak kan ia kelihatan seperti daun yg sebenar/semula jadi..


Taaaraaaaaa.. Hehee.. Haa ini laahh hasilnyaaa.. mcm rimba kan? HAHA.. Hopefully marks dpt laa yg the best.. Huu.. Ini jelah yg aku dpt buat yg terbaik.. If korang tanye aku , For surely aku akan jawab.. YES, aku puas hati dengan hasil kerja aku neyhh.. Huuuu :)

0 comments:

Post a Comment