the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Friday, May 13, 2011

stressed out



hye guyss..
Aku stress laa semenjak dua menjak neyh . Al-maklum la dengan final nak dekat nyee.. Dengan kakak aku nak kawen nyee.. Aku lak ta ley lak nak blk Ipoh this week :(
Bosannyeee.. Stress tau mcmni. hmm.. Dgn hal yg lain-lain lagi laaa.. GERAM jee !
Apepon if korunk na tau , harini mmg aku lepas cket laa ke'stress'an aku neyhh.. Harini aku memekak , melalak dalam umah neyh . Nyanyi sambil menjerit . Fuhhh.. Then , kepala gila pon dtg laa semuanya.. Buat gaya binatang & juga suara binatang .. HAHAHA. SUMPAH mcm org hilang akal . HAHA . Then melayan housemate aku yang same glew yg ta waras neyh.. Ta jadi ape laaa.. Huuu.. Hmm , btw final exam untuk sem neyh nak dekat . 1 week lg..

Adoyaiii.. buku apepon aku ta study ape lg.. Hm , camne neyh ? Mood nak study pon ta sampai-sampai lagi neyh.. Aiyooo !
Ya Allah , berikan lah aku ketenangan..
I need more peaceful! Time2 nak exam neyh laaaa semua masalah nak datang . Stress tol.. !!! Btw, i need to be POSITIVE !
okayy , pepon aku da niat yg esok aku akan start bereskan keje element aku & start buat nota yg ringkas untuk exam neyh.. Yeaa , MASZ, jgn malas yee.. Jgn fikir yg lain-lain daa... STUDY STUDY STUDY !!!

0 comments:

Post a Comment