the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Sunday, October 2, 2011

✿ Saya suka dia :)

Saya suka semua tentang dia .
Saya suka tengok bila dia tersengih . Comel :)
Saya suka bila dia kiss hidung saya(habis basah hidung saya) .
Saya juga suka bila dia jentik hidung saya bertalu-talu(sampai muka saya mcm org na bersin , hihi)
Saya suka cara dia(kata-kata , nasihat , teguran)
Saya suka bila tengok dia merajuk , sweet :D
Padahal dalam hati saya susah hati kalau tengok dia merajuk . Hee..
Saya suka pelukkannya , best! (Spt dipeluk oleh doraemon , haha)
Saya suka diri dia , badan dia (yg membuat saya geram nak geget sebab byk isi , hihi)
Saya suka layanan dia .
Saya suka perhatian dia , sikap prihatin dia(terasa sgt dijaga dgn baek)
Saya suka dia sebab dia susah nak marah(sebab saya pun tak notty , hihi)
Saya suka bila dia cakap "didiey love hunny" . Time tu muka dia comelll :D
Saya suka bila dia muncong(if time msg) automatik saya boleh terbayang muka dia macam mane , haha .
Saya suka dia sebab dia demokk , dia nenot , dia muncet .
Dia lah DORAEMON saya :D
Saya suka cara dia settle kan any problem . (Perfect)
Saya suka bila dia selalu meyakinkan saya .
Saya suka cara dia memberi semangat pada saya .
Saya suka kejujuran yang diberikan oleh dia .
Saya suka suara dia(dlm phone) buat jantung saya bdegup kencang , berpeluh :D
Saya suka bila setiap kali keluar , dia bagi coklat FAVV saya "Cadburry Dairy Milk Roast Almond" (Tengs sayang)
Saya suka bila dia pentingkan saya terlebih dahulu dari kawan-kawan dia(nampak sayangnya pada saya)
Saya suka bila tengok dia ada ciri-ciri suami yang baik ;)
Saya suka bila dia tegas marah kalau saya tak nak makan or tak makan . Dia tak sampai hati (saya kurus sangat , ada tips nak gemok takk?? , hihi)
Saya suka My Pop Corn Cup !
Saya sukakan dia , Asyraf Adenan my only one ♥

0 comments:

Post a Comment