the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Saturday, November 19, 2011

✿ Cinta Ibarat Angin Malam


Hehe , Means CINTA bagi aku .
CINTA IBARAT ANGIN MALAM . My doraemon pernah tanya apa makna CINTA bagi aku .
Hikhik , Aku hanya menjawab CINTA bagi aku adalah ANGIN MALAM , simple answer ;)

KENAPA ? Soalan yang diberikan..
Oleh kerana , CINTA ITU TIDAK DAPAT MELIHAT TAPI DAPAT MERASA . Sebagai contoh seperti Angin Malam . Kita hanya dapat merasa angin malam itu tapi tidak dapat melihatnya .
Lagi soalan yang diberikan , tetapi kenapa perlu dalam banyak2 angin kenapa perlu angin malam ?
My answer : Oleh kerana angin malam adalah angin yang sayu , tenang , sejuk yang bisa merasai ketenangannya :)

Kalau nak diikutkan CINTA tu banyak maknanya . Tetapi ini adalah pendapat makna CINTA bagi aku ;)

0 comments:

Post a Comment