the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Tuesday, November 1, 2011

✿ New Chapter Begin 1/11/11

Bermulalah kehidupan baru bagi aku .
Selamat tinggal Oktober , Selamat Datang November .
1/11/11 adalah tarikh permulaan bagi aku untuk menempuh step yang baru .
Impian , harapan diiringi dengan doa .
Aku bersyukur atas semua nikmat yang diberikan .
Untuk permulaan yang baru ini aku panjatkan beribu-ribu doa agar semuanya yang terbaek ..

Ketabahan , kesabaran , kekuatan yang lebih aku perlukan untuk semangat yang baru .
Semua ujian yang perlu aku tempuhi aku akan cuba terima , redha .
Kata-kata semangat dari seseorang yang aku sayang terpahat dihati !!!
Terima Kasih atas semangat yang diberikan . Akan aku cuba lakukan .

Ya Allah , kau berikan lah aku kekuatan , kesabaran , ketabahan untuk menempuh semua ujian darimu . Aminnnn..

Always remember "Step by step , followed by rhythm"

0 comments:

Post a Comment