the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Thursday, February 16, 2012

✿ Sorry , saya busy :(

Fuhhh..
Tersangat lah busy this semester . Kerja lagi , assignments lagi..
Sabar aje laa.. Kenapa hilang semua idea-idea yang aku nak design ???
Kalau takde assignments idea mencurah-curah.. Betul-betul dugaan yang aku terpaksa sabar.. Ini lah yang dikatakan kehidupan..

"Your vision will become clear only when you look into your heart... Who looks outside , dreams . Who looks inside , awakens"

Apa yang penting skrg semua assignments aku kena settle kan jugak even macam mana pun .
Slow slow & take your time Masz..

Sampai skrg aku nak release kan serabut kepala otak neyh dengan pasang lagu-lagu yang ada dalam listing dalam lappy aku neyh.. Maybe tak boleh focus sebab buat kerja tapi dalam kepala fikir benda lain . Macam-macam aku fikir skrg neyh . Tak tahu laa kenapa :(

Sampai terlalu obses dengan assignments yang banyak , sampai terbawa-bawa dalam mimpi . Waduhhh.. Sudah parahhh...
Emmm , then lately agak kegawatan ekonomi sikit laa.. Aiyoo..
Time time macam ni laa semua nak guna duit . Sabor aje laa..
Takpe laa , dugaan . What ever it is , sabar , tabah then lalui laa jugak nak buat macam mana . Kena laa redha..

Aku ngaku bila kerja sambil belajar memang amat amat laaa meletihkan . Seriously..
Sangat letih . Kadang-kadang tu rasa macam tak dapat rest langsung.. tapi bila fikir balik , if tak kerja susah la jugak . Banyak benda nak settle kan tambah-tambah dengan outstanding kat kolej tu lagi .. Macam-macam laa.. semua hanya "DUIT" . Bosan sungguh .. Kalau hidup neyh takde DUIT susah jugak . Ada DUIT pun susah jugak . heeeisshhh tak faham lah.. Lumrah Kehidupan . Akur aje laa..

0 comments:

Post a Comment