the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Friday, February 3, 2012

✿ Hadiah apa yg patut diberi ??

Sekarang neyh aku tengah fikir.. Fikir nak bagi present ape nanti untuk birthday my didiey 7 Feb nextweek . Nak bagi jam dye baru aje beli.. Nak bagi baju mcm simple sangat . Nak bagi beg kulit tak tau nak pilih takut dye tak suka pulak , takut bukan taste dye . Nak bagi jacket or sweater pun same , takut bukan taste dye :(

Pening nak fikir . Ingat nak bagi wallet yg sekali 1set dengan belt tuu.. Agak2 okay tak ? Tapiiii... tak pandai laa nak pilih . Macam mane ye ?

Then brand ape pulak yg nak bagi ? Tak pandai betul aku nak bagi present kalau barang2 lelaki neyh . If , barang2 perempuan senang aje . Huhuu.. Then gaji aku pulak 15hb . Then dye pun macam tak cuti je :(

Bila agak nya nak celeb 2orang aje dengan dye ha ? Then nak belanja dye makan ape ? Dekat mana ? Haiihh , tak pandai betul laa aku bab-bab macam neyh :(
Kena betul2 laa aku manage . Apa yg aku bagi kat dye mungkin tak seberapa , hope dye suka laa.. Apa yg akau mampu aje yg aku boleh bagi...

Excited tunggu hari kelahirannya . Syggsss didiey.. Kiss.. Hugs. ♥

0 comments:

Post a Comment