the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Sunday, April 10, 2011

miss my grandpa


inilah pic arwah tokwan aku.. yg sebelah arwah tokwan aku itulah my mom.. bila tringat arwah tokwan aku, mula laa aku tgk balik pic2 dye yg ade kat aku neyh.. Ya Allah.. rindunyaa aku dgn tokwan aku neyh... yg membuatkan aku na entry kan bout my granpa neyh coz mlm td aku mimpikan dye.. :)
aku mimpi tokwan aku dtg dgn wajah yang bersih, cerah je.. BERSIH, SUCI sgt.. aku ta brape ingat sangat mimpi aku tu.. yg aku ley crita kat sni yg aku tringat je.. yg aku ingat, aku ade ckp kt tokwan yg aku na peluk dye.. then dye bagi dan aku pon peluk laa tokwan aku tuu.. time tu dye senyum je.. Ya Allah.. time tuu aku rase happy sgt coz time last aku jumpe dye ta sempat nak peluk ke pe. coz time tu turn pak lang aku yg jage... dye duduk wuma pak lang aku.. betapa happy nye aku dpt peluk tokwan aku.. time tu perasaan aku dlm mimpi tu betol2 happy sgt.. BAHAGIA nyaa YA Allah.. Then pastu aku da ta ingt da mimpi aku tu mcm mane.. lepas terjaga dari tidur.. sampai sekarang aku tringat je... Ya Allah, aku rindukan sangat dengan arwah tokwan aku Ya Allah.. menitis air mata aku jatuh time lepas bangun tidur tuu.. Ya Allah, kau cucuri lah rahmat ke atas rohnya Ya Allah.. kau tempatkan lah dye dikalangan-kalangan yg beriman Ya Allah.. Aminn..

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mesti Q manja ngan datuk ni..
    oh. Q mcm model iklan la..spt ku penah lihat tp di mana ya :P

    ReplyDelete
  3. ley laa.. huuu..
    mcm pena lihat? kt manee? huu..

    ReplyDelete