the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Tuesday, April 12, 2011

stalker terhebat mencari langkah



stalker, stalker..
ta sangka hebat dan ade jugak org yg macam ni. ishh ishhh.. pelbagai motif, langkah dan usaha yg diambil utk mendapatkan sesuatu yg ingin diketahuinya.. HEBAT sungguh! Sowy lah STALKER dan tukang jd org tgh kepada STALKER.. anda mmg hebat. haiii.. camne laa aku ta ley tau yg korang neyh sungguh BAHAYA orgnyaaa? kalau laa aku tau, aku pon tak add ko.. buang masa je. Then terima kasih laa kerana wat suatu ruangan TERJAH dan drama cerita mngenai aku.. Harap-harap tahun 2011 neyh aku dapat la award ANUGERAH BINTANG PALING POPULAR. aminnnn... aku ta kacau idup korang, hopefully korang jgn laa na kacau hidup aku. kalau teringin na jd STALKER, pegi laa apply kt melodi ke, bahagian terjah-menerjah ke.. okay jugak tuu. sesuai. jd wartawan. haaaa.. apa pun kpd STALKER, semoga success! selamat berusaha dgn lebih gigih sebab aku tak kesah kalau korang na amek tau pasal aku. sila kannn... aku bg lampu HIJAU!
kalau ley na bg trafik2 light tu skali.. alaa.. anggap sebagai award la tu atas usaha korang.. apa2 pun aku TABIK SPRINGGGGGGG kt korang! :D
kalau da berjaya sampai ke menara gading tu jgn laa lupakan aku kat sini.. aku doakan semoga bjaya slalu... nahh cioman GERGASIKUUUU... mmmmuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhsxxxxxxxXXXXXXXXxxxxxxxxxxxx!

1 comment: