the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Thursday, April 7, 2011

Tone-Colour

hye guys.. fer today aku nak entry kan menda alah hasil kerja aku kt kolej siang td.. Class Elements Of Design. Harini sir botak aku suruh wat tone warna.. Bahan-bahan yang diperlukan:
1) Skecth Book A3 Size
2) Poster Colour
3) Berus tak kira size..
4) Kain Buruk
5) Pallete

Haaaa.. menda alah bahan2 neyh laa yg perlu dibawa..

Haaa.. neyh adalah pic yg aku ambil semasa sibuk mnyiapkn tugasan yg diberikan utk dihantar pada hari tuuuuu jugak. Huu.. So, bermacam warna laa yg tersedia kt atas meja kt class aku neyh.. :D
Maklum laaa.. keje mengotorkan diri.. tapi tu laaahh yg keje yg aku suke.. HAHA.

huu... haa neyh akak ika.. housemate aku dan merangkap classmate aku jugak... tp utk class neyh aje laa.. akak ika neyh budak course fashion.. dlm sibuk2, sempat lg aku snap pic akak ika yg sibuk dgn fon dye.. huuu.. pastu sengih sorang2.. ade laa tuu yg dye suke sgt dgn msg yg dye dpt tu. HEHE.. Haaa cube jengah pic akak ika neyh.. tu laa hasil kerja dye.. menggunakan warna biru sebagai tone warna dye.. tp yg hitam tu wajib kene wat jugak..

ehem ehemmm.. hee.. neyh adalah sedikit hasil ku yg hampir siap.. aku plih warna merah sbgai tone warna aku neyh.. comot sungguhhh.. huuu..

jeng jeng jengggg.. taraaaaaa.. huu.. neyh laa hasil kerja aku yg comot.. sebenarnye hasil sepenuhnya aku ta sempat na snap.. hasil sepenuhnya aku draw line with artline pen kt tepi2 kotak tu.. so, neyh jela yg dpt aku tunjukkan. kay, neyh laa entry yg dpt aku post kan..penat la plakkk.. huu..

2 comments:

  1. boleh berlatih lg
    dulu pun kita suka art tp sbb x berlatih kemahiran tuh dh pupus ;(

    ReplyDelete