the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Wednesday, April 20, 2011

-ve to my past & +ve to my future




hello peeps!
korang mesti terfikir2 kenapa laa aku letak pic simbol kt ats neyh kan? btw ini menunjukkan aku sedang fikir bout my future. kehidupan aku yg akan datang. Memang perkara ini always dlm ingatan aku.. Always terfikir. Antara-antara yg aku selalu fikir adalah:-
1) macam mane agaknye masa depan aku?
2) senang ke, susah ke aku nanti?
3) cerah ke masa depan aku?
4) selepas tamat study neyh apa aku nak buat?
5) agak-agak aku kerja ape ye lepas tamat study neyh?
6) nanti aku kahwin dgn sape ye?
7) agaknye sape laa bakal hubby aku & sape jodoh aku ye?
8) happy ke nanti aku?
9) adakah aku akan berubah segala-gala nya?


Benda alah neyh laaa sometimes aku terfikir. terfikir SEJENAK. cheewaahhh.. HAHAHA..
Apepon selepas neyh biarlah semuanya baek2 je. Everythings will be fine/okay.. Apapun selepas neyh aku kene fikir pjg, be more matured, think +ve but not -ve.. Yang lepas2 aku da ta na ingat dan da menjadi kenangan dlm hidup aku. About family ke, LOVE ke yg lepas2 aku da ta na ingat.. Semua tu yg mengajar aku tentang hidup selama 23tahun aku hidup kat dunia neyh. Yang harus aku ingat & tahu, kite hidup neyh hanya lah sementara. Apa yg berlaku sebelum neyh adalah pengajaran untuk kite memilih jln yg more better dr sebelum neyh..
I want to be an appreciation of something dat is in front of me! I want to be a gallant & courageous in whateva obstacles come in the future! I'll be myself & not like other people! Thank Youuuu!

0 comments:

Post a Comment