the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Tuesday, January 3, 2012

✿ 2012 sedang menguji aku

Happy New Year 2012 :)

Say Good Bye to 2011 . Tata.. :)

Tahun 2012 , hanya beberapa hari sahaja sudah mula menguji aku . Okay , I'll prove it !
What ever yang aku lakukan aku harus kuat , tabah untuk hadapi segala ujian , dugaan yang diterima tahun ini .. May Allah Bless me . Aminnnn...

Tahun yang bagi aku agak mem'busy'kan aku . Okay , aku harus rintanginya jua !
Apa yang aku harapkan , aku impikan diharap semuanya bermula dengan Bismillah & disudahi dengan Alhamdulillah ..

Segala yang datang remeh-temeh bagi aku , aku perlu tolak ke tepi . Aku hanya perlu tuju pada tujuan asal aku untuk masa hadapan aku . Hari ini aku telah diuji . Tapi aku happy . Beberapa staff memuji dengan kerja yang aku lakukan . Aminnn.. Aku syukur sangat :)
Even betapa letih , banyak kerja yang harus dilakukan , aku redha . Bagi aku ini adalah dugaan yang harus aku lalui untuk mencari rezeki .

To my muncet syg , hunny akan buktikan apa yang diey ckp kan malam tahun baru tu . Hunny akan BUKTIKAN . I PROMISE ! :)

0 comments:

Post a Comment