the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Monday, January 23, 2012

✿ Home Sweet Home

Assalamualaikum wbt :)

Diharap semuanya baik-baik kehendaknya..
Mohon ampun & maaf oleh kerana agak busy sikit dah lama tak enrty kat sini .
Busy kerja , huhu..

Btw , now adalah semester break . So , now aku berada di Ipoh . My hometown Home sweet home.. Orang dah start balik cuti last week , aku baru lah nak balik cuti . Nak buat macam mane ada kerja . So , tangguhkan lah dulu cuti tuu.. cari duit lebih sikit . Now , sudah berada di Ipoh . Cuti dlm seminggu je . Then habis cuti cam biasa start keje , start new semester . Kerja sambil belajar , ujian yang harus aku lalui.. Diharap aku dapat manage masa pergi ke kolej & kerja . Hope tak penat nak lalui semua neyh.. Aminnn..

Apa yang aku nak buat cuti selama dekat Ipoh neyh ? Hmm , nak MAKAN sepuas-puasnya . Nak repeat balik coz time aku kerja tak balik cuti neyh waktu makan aku agak sempit sikit.. Inilah masanya nak repeat balik . Huhuhuuuu..

Dapatlah luangkan masa dengan family pulak kan . Masa tu perlu diadili dengan betul..
Apa-apa masalah yang ada aku tak nak fikir , sekarang adalah masa untuk aku rest & bercuti . Heeee :D

0 comments:

Post a Comment