the blog owner

My photo
Difficult roads often lead to beautiful destinations ��

Wednesday, January 25, 2012

✿ I'm always beside youu...

Hmm , tade mood nak entry kat sini . Tapi rasa GERAM sangat .
Daripada aku saja nak merajuk jadi tak jadi pulak . Dengar pulak berita lain . Kesian dye kena settle kan masalah sorang2 . Aku nak tolong pun tak tahu macam mane . Malam tadi my sygs kereta kena pecah time balik kerja singgah makan dekat Pelita, Jln Ampang.. Time nak balik tengok cermin kereta kena pecah . Haishhh.. sape lah yang jahat sangat perangai neyh haah ?

Habis beg , sweater & headset kerja dia kena ambil . Headset kerja dia penting pulak tuu.. Kalau tade macam mane nak kerja ?? Tak pasal2 kena ganti RM300 =.='
Aku nak tolong pun aku pun bukan mampu sangat . Then nak kena fikir pasal cermin kereta tu lagi nak pulak mahal... Kesiannya diaaaa :(

Reort polis dah buat , hope ade tindakan yg sewajarnya pada yang buat jahat tu !
ape la musibah yg dia dapat macamni.. Dah benda nak jadi nak buat macam mana kan ? Hope family dia faham.. Then aku memang menyumpah sape yg buat kerja JAHAT tu ! Biar lah kau mampus kena lenyek dengan lori tak sempat nak mengucap ON THE SPOT !!!
Aminnnnnnn...

Ya Allah , kau berikanlah kekuatan , keberanian , ketabahan , kesabaran untuk dia menempuh semua ujian darimu Ya Allah.. Semoga kau berilah petunjuk cara untuk dia menyelesaikan masalah yang dihadapinya sekarang ini Ya Allah.. Permudahkan lah jalan untuknya menyelesaikan masalahnya Ya Allah... Aminn Yaa Rabbal Alaminnn..


Ini lah pintu kereta sebelah kiri yang kena pecah tuu...

0 comments:

Post a Comment